23 June 2013

Pekena Sup Tulang, Janda Baik

Assalammualaikum...

 

Takut nak tulis Janda Baik tuh... Hahahaha...

Destinasi terakhir sebelum balik ke PJ, Mr. Aid ajak makan sup tulang. Mr. Aid kata dak ofis lama dia slalu gak makan kat sini. Kedai ni warung kecik je kat tepi jalan. Korang ikut jalan nak ke Janda Baik ikut belakang R&R Genting Sempah. Tak jauh sangat pun. Korang ikut je jalan tuh, pastuh cari signboard Elektrisola. Nanti jumpa Elektrisola ni belah kanan korang, terus je. Korang akan nampak 1 warung kecik belah kanan. Tapi jangan benti kat situ. Korang terus lagi sampai korang nampak ni...

 Signboard Kg. Sum Sum Hulu belah kiri korang, belah kanan korang nampak warung ni. Kedai Makan Minang Sri Selera. Ok, kali ni boleh berenti. Hahahaha... Pening tak..


 Nasi, sup tulang, telur dadar

 Sedap sehh sup dia... macam makan kat umah. Total semua skali dalam RM17 kalo tak silap... Otw balik, mata dah tak boleh bukak... Kenyang giler rasa...

Abeh dah cuti-cuti kat Genting... :)

-Thanks for reading-

0 comments:

Post a Comment