20 August 2013

Gambar Raya Part II

Assalammualaikum...

 

Seperti yang dijanjikan, hari ni Mrs. Yan nak post Gambar Raya Part II. Kalo sebelum ni Mrs. Yan dah buat Part I, hari ni sambung la pulak ye... Entry ni pun gambar je. Takde banyak typing ok... :) Jom check it out!!!

 Seronok 3 beradik nieh nak pakai kasut baru :)



 Antara posing tido yang korang boleh tiru




 Like father, like daughter

 Teknologi di mana-mana





 Gambar kiri: Bila ayah lagi rendah dari anak yang baru tingkatan 1, macam adik abang la jadinya...

  
Tu jela randomly gambar masa raya yang sempat diambil. Tahun ni secara tak sengaja sebanyakan orang amik warna purple ea... Tahun depan warna apa la pulakkan... Klakar lak tengok muka korang yang bervariasi nieh... Ok lah, kalo nak gambar raya lagi kena tunggu tahun depan la ye...

-Thanks for reading- 

0 comments:

Post a Comment