14 August 2013

Salam Lebaran 2013

Assalammualaikum...

Berkurun baru nak letak entry Selamat Hari Raya nieh kan... Fuhh... Fuhh... Omaghaih... Bersawang blog ni dibueknyo... Last update 20.7.2013... Kira lah berapa lama tak jenguk... Sorry again lah SnappySmothie. Raya kan... Tetiba macam tersebok la pulak. Lemang ketupat umah korang ada lagi ke tak... Mana la tau kalo tetibe ktorang nak terjah kan... :)

Oklah, dikesempatan yang takut tak sempat ni, Mrs. Yan & Mr. Aid bagi pihak seluruh ahli keluarga kami, ingin memohon maaf andai ada terkasar bahasa, menyinggung rasa, terlepas cakap, tersalah faham, segala ter yang tak disengajakan, termasuklah termengumpat... Hohohoho... Halalkan apa yang terlebih dan yang terkurang... 

Sape yang da lama kenal Mrs. Yan, faham lah kot macam mana Mrs. Yan ni. Memang suka 'sound' orang. Tapi jauh kat sudut hati, tak pernah terdetik dendam pun sebenarnya. Memang orang yang betul-betul paham Mrs. Yan je yang sudi mengekalkan hubungan silaturrahim. Sound sebab sayang... Jujur sebab sayang. Sape yang penah kena sound tuh kira orang yang beruntung la tuh... Wahhh... Gitu.... Tak caya sudah... Hahahahaha.... :)

Untuk korang, kami maafkan segala yang tak disengajakan dari korang gak... Tapi, korang mana ada buat salah ngan ktorang pun kan...  Siyes ni, mana ada tipu...

Jauh disudut hati, nak tautkan balik mana-mana hubungan yang baru keruh, atau dah lama keruh... Lebih-lebih lagi hubungan saudara... Tapi, tulah... Biarlah masa yang tentukan semua... Terlalu banyak memendam rasa pun boleh buat bertegang urat yang akhirnya semua salah mesti akan nampak pada orang yang suka 'sound' orang nieh... Macam Mrs. Yan. Jadi, start sekarang ni, biarlah kita terus jadi orang yang memendam rasa kalo dengan cara berpura-pura tuh boleh kekalkan hubungan yang sebenarnya tak pernah jernih.

Apahal lak macam lari topik je ni... Nasib bek Cikgu Rozali takde, kalo tak, mesti pembaris kuning dah cium tangan sebab karangan lari tajuk. Rekod tau masa sekolah dulu cikgu ni paling banyak patahkan pembaris kuning yang panjang tuh. Budak zaman dulu takpe, kena pukul ngan cikgu pun takut nak report kat mak bapak sebab takut kena lagi teruk... Budak sekarang ni je yang lebey-lebey... Aikkk... Lari tajuk lagi... Hohohoho...

Oklah korang, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan batin... Makan ingat kat cek ea... 

Gambar ni masa Ramadhan terakhir 2013. Sayu je hati tengok...

Semoga ada lagi Ramadhan untuk kita semua tahun depan... Ikhlas dari kami, Mrs. Yan & Mr. Aid.

-Thanks for reading-

 

0 comments:

Post a Comment