25 April 2013

Mee Udang Medan Selera Sri Tambang

Assalammualaikum...


Ok, entry kali ni Mrs. Yan nak cite pasal makanan yang derang sebut-sebut kalo datang Penang ni. Mee Udang Sungai Dua. Hohohohoho... Honestly Mrs. Yan tak penah pun makan mee udang & tak tau pun macam mana rasa dia. Sian kan... Penah la makan dulu kat Tanjung Karang, tapi macam tak sedap pastuh udang die tecik-tecik (sebab tuh takmo ngaku penah makan. Hahahaha...). Ok, sambung cite. Masa nak ke restoran ni memang mencabar la sebabnya kami dok menawaf jalan je. Tempat dia macam tersorok & sebab lepas jambatan terus kena belok ke kiri. Kami tolak dekat kol 7, sampai dalam pukul 8 lebih macam tuh la. Yang sengalnya dah la naik bas, siap salah jalan dengan selambernye reverse lagi. Mee udang punya pasal apa pun sanggup buat... Hahahahaha...

Mrs. Yan tak ingat berapa ramai yang g. Korang tengoklah sendiri gambar kat bawah ni ok... Menu kami malam tuh : Mee udang (ofkos), udang goreng, ketam goreng, sate, Air berjug. Hahahaha... 



 Udang, ikan siakap pun ada. Gambar ketam tak sempat amik sebab da kena goreng... Hohohohoho...

Masa ni tak pandang orang dah...

Bila Hawa dapat kamera & bila Adam dapat makanan... Hahahahaha....

 Udang & ketam goreng

 Sate & opppssss... pinggan kosong :)

Bagi Mrs. Yan, sebab tak penah makan, pastuh dengan pengaruh saiz udang, Mrs. Yan rasa sedap je. Hohohoho... Sate kat sini pun sedap. Derang kata orang kedai ni kira 1kg udang da siap masak = RM90. Omangaih macam mahal je kan... Hahahaha... Total semua sekali derang kata dekat RM1K. Kekekekeke... Speechless jap... Pape pun kalo korang rasa nak g, ni alamat dia ok :

Selera Sri Tambang,
No 1, Pengkalan Tambang,
13500 Permatang Pasir,
Bukit Mertajam,
Pulau Pinang.

Tel: 04-3971918 / 012-5759662 / 017-4633944
Business Hour : 12.00pm - 12am
.

p/s : Tunggu nanti entry pasal Mee Udang Mak Teh @ Kuala Sepetang, Perak lak ea...

-Thanks for reading-


0 comments:

Post a Comment