30 May 2013

TRI YO - SANGGAR OFFICIAL MV

Assalammualaikum...


Hai korang... Baru-baru ni dengarnya MV tok kumpulan Tri YO dah dimainkan kat tv. Tapi tak sempat nak tengok lagi... Salah satu keje Mr. Aid ble free, amik video. Tengok pada kelapangan gak la. Kalo dulu rajin gak dia nak mengedit semua bagai. Tapi sekarang ni nak amik gamba je pulak katenyer... Hohohoho... Mcam-macam... Untuk lagu Sanggar ni Mr. Aid amik video je. Tang edit-mengedit semua si Fahizuan ni la yang buat. Fahizuan from ikhwanteamfreelance.

Tri Yo ni gabungan suara dari 3 anak muda... Ececeh... Derang ni sebenarnye bergerak sendiri sebelum bergabung menjadi Tri Yo. Kalo nak tau lagi lanjut sape Tri Yo ni boleh klik kat sini




Lyrics: Sanggar - Tri Yo

Mari berbicara tentang kecantikan
Soal-soal dalaman ataupun luaran
Zahir nampak indah, rupanya merekah
Kita jadi gundah takut pilih salah
Tapi cinta itu perlu tuk mengisi kekosongan hidupku
Moga-moga nanti kan ku temu
Pilihan terbaik, dia yang telah ditentukan untukku

Hebat benarkah senyuman itu menawan
Atau diriku yang mudah untuk tertawan
Sememang kau perkasa gaya seorang penggoda
Ku tak mahu ternoda

Aura tarikan membuat semua lupa
Pesona mata itu godaan dunia
Yang indah sebenarnya
Tak terlihat di mata
Sinarnya bercahaya

*Buru usah terburu
Lemah menurut nafsu
Usah tertipu
Pada kecantikan yang palsu
Kelakkan meracuni kehidupanmu
Teruslah cari mencari
Cantik cantik yang asli
Bersanggar indah kesucian cinta hakiki
kemanisan kekal melekat tidak terbandingkan

Lihat lihat,lihatlah ke dalam diri
Lihatlah terus ke hati sanubari
Cari-cari,cari cinta hakiki
Damai itu memang sukar dicari
Terkadang dilindung,zahirnya dibendung
Makrifat terkandung,jangan berhenti, apa pun terjadi,
Terus cari mencari, ia ada di sini, Tersembunyi


Ulang *

-Thanks for reading- 

0 comments:

Post a Comment